Ben Onu Çok Sevdim Dizisi izle

Başrollerini Mehmet Aslantuğ, İdil Fırat, Birce Akalay, Devrim Yakut, Kerem Alışık, Fatoş Güçlü, Savaş Zafer, Burak Temiz, Erdinç Gülener ve Şemsi İnkaya'nın paylaştığı Ben Onu Çok Sevdim dizisi 10 Eylül Salı günü başlıyor...

Çocuklarına ve eşi Berrin Menderes'e sonsuz bağlılığı ile Adnan Menderes'in her türlü zorluğa karşı göğüs gerdiği ailesi, yakın çalışma arkadaşları ve büyük aşkı Ayhan Aydan...

1950 yılında Demokrat Parti hükümeti zamanında iktidara gelen ve başvekil olan Adnan Menderes'in o dönemin çalkantılı zamanlarında yaşadığı zorluklar, eşi ve aşkı arasında kalmasının anlatıldığı '' Ben Onu Çok Sevdim '' atv ekranlarında sizlerle..

Pana Film'in yapımcılığını üstlendiği '' Ben Onu Çok Sevdim '' dizide Ayhan Aydan'ın eşi Hasan Ferit Alnar'ı Erdinç Gülener, Adnan Menderes'in yakın arkadaşını Rıza Akın, Adnan Menderes'in büyük oğlu Yüksel Menderes'i Mehmetcan Mincinözlü, ortanca oğlu Mutlu Menderes'i Savaş Zafer ve küçük oğlu Aydın Menderes'i Burak Temiz'in canlandırdığı '' Ben Onu Çok Sevdim '' 10 Eylül 2013 Salı günü atv Ekranlarında Başlıyor..

0 yorum:

Yorum Gönder